KARIÉRA

KOORDINÁTOR/KA AKCÍ A ADMINISTRACE

Do našeho týmu hledáme novou kolegyni nebo kolegu na pozici koordinátora/ky akcí a administrace. Hledáme člověka, který zvládne logistiku i administrativní podporu, je samostatný, spolehlivý a má rád, když věci běží podle plánu.

Co bude vaší náplní práce?

  • Organizace a zajištění vybavení na akce 

  • Koordinace firemních akcí – komunikace s klienty, týmem i dodavateli

  • Podpora back office – administrativa, práce s daty a dokumenty

  • Vytváření reportů a přehledů pro interní potřeby

  • Asistence obchodnímu řediteli a vedoucí produkce

  • Zajišťování ubytování pro tým

  • Organizace nákupů na akce i běžný provoz společnosti

Co očekáváme?

  • Schopnost plánovat, organizovat a dotahovat věci do konce

  • Pečlivost a samostatnost 

  • Znalost Excelu a práce s dalšími nástroji MS Office

  • Řidičský průkaz sk. B

  • Časovou flexibilitu – občasné víkendové akce

Co nabízíme?

  • Stabilní zázemí, rozmanitou a smysluplnou práci

  • Možnost profesního růstu v oblasti organizace, logistiky a administrativy

  • Přátelský kolektiv a týmovou spolupráci

  • Kancelář v Praze Hloubětín

  • Účast na zajímavých projektech a eventech po celé ČR i v zahraničí

Zaujala vás tato pozice? Pošlete nám životopis a krátký motivační text přes náš online formulář. Těšíme se na nového člena našeho týmu – ať už kolegyni, nebo kolegu!

PŘIDEJTE SE K NÁM

NÁŠ TÝM

V našem týmu jsou zkušení jezdci, které spojuje vášeň pro sportovní auta a motorky. Spojuje nás však víc než jen vůně benzínu a hukot motoru. Společně vytváříme komunitu srdcařů, kteří chtějí zažít to nejlepší, co motoristický svět nabízí. Ať už se jedná o zážitkové jízdy, půjčovnu motorek nebo výlety a trackdaye, tak společně vytváříme nezapomenutelné zážitkyVÍCE O NÁS

Potřebujete poradit?

Natálie Novotná
zážitky v autech

+420 602 444 244

(po-pá 8:00 - 17:00)

Pavel Špiryt
půjčovna motorek

+420 771 285 924

(po-pá 8:00 - 17:00)

AKTUÁLNĚ NA BLOGU